Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Potrebujeme jazdný pruh pre ženy? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... > >>

Hodnoť

Zeny su opatrnejsie,

uvedomuju si, ze mozu ohrozit deti v aute, okrem toho naozaj casto najazdia, specialne v meste, viac ako muzi. Toto som si vzdy myslel - zaujimave, vcera sme sa bavili na tuto temu so susedom. A dnes clanok :)
 

 

Velky brat vas pocul! :>
 

Neviem ci velky :)

Byvam na ulici, kde ma revir BPS, casto sledujem zeny ako s obtiazami, trocha dlhsie im to trva, kym zaparkuju. Viete preco? Na ulici je dost chlapov, ktori ich skodoradostne sleduju. Aj ja by som zneistel, keby sa niekto usmieval a cakal ako zaparkujem :) Nikdy netuknu, narozdiel od "stopercentnych" panov soferov :)
 

 

No mozno netuknu nikdy ale zaparkuju s autom typu Matiz, Yaris a pod tak ze normalne by sa tam namiesto jedneho takeho "kolosu" zmestili 2 normalne auta
 

 

1) Statistika je o smrtelnych nehodach, tie sa vacsinou stavaju v meste, vsakano?
.
2) Pani Pietruchova neuviedla podstatne fakty ako pocet nehod na pocet najazdenych kilometrov, ale uvadza nic hehovoriace % s vodicskym preukazom.
.
3) V Nemecku su vlastnikmi 66% aut muzi (nemam cisla pre Rakusko a Slovensko), teda je ZREJME, ze viac nehod sposobia muzi.
 
Hodnoť

 

a nabuduce bude clanok preco zeny zarabaju o 20% menej ako muzi, hoci su na tej istej pozicii :) ....lebo viac kecaju..... alebo je to naopak? ze viac kecaju, lebo maju o 20% mensi plat?! :))
 
Hodnoť

Jaaj,

skoda. Pani Pietruchova, ja som casto zastanca Vasich nazorov, ale ak nechcem porusit svoje zasady intelektualnej poctivosti, tak tentokrat musim Vas clanok skritizovat.
.
Totiz statistiky, ktore uvadzate, sami osebe nic nehovoria. (Mozno povodny rakusky vyskum naozaj dospel k danym zaverom, ale statisticke odovodnenie by muselo byt ine. Dokonca ja sam verim, ze to tak moze byt, ale Vasa statisticka argumentacia je chybna.)
.
Kolko percent nehod zapricinuju zeny a kolko muzi, pripadne kolko muzov a zien zahynulo treba porovnavat s tym, kolko kto soferuje (resp. sa vozi v aute ako spolujazdec; to, ako dlho ma vodicak, nie je velmi smerodajne).
.
Zaujimavou statistikou by napriklad bol pocet nehod, ktore sposobili zeny (muzi) na pocet odsoferovanych kilometrov zien (resp. muzov). Potom by sa dali porovnavat pravdepodobnosti, s akou havarujem, ked pojdem 100 km autom soferujucim muzom a s akou pravdepodobnostou havarujem, ked bude tych 100 km soferovat zena.
 

Zaver?

Muzi omnoho radsej soferuju a tym prispievaju k znecistovaniu prostredia a ku globalnemu oteplovaniu. To tam bolo spomenute nie?
 

noze sa skuste pozriet

na ten rakusky vyskum, z ktoreho som cerpala. asi by nepustili do sveta len tak nejaku blbost. okrem toho, tie cisla o nehodach chodcov hovoria to iste - chce mi snad niekto tvrdit, ze zeny chodia menej peso ako muzi? alebo ze poistovne nevedia, co robia?
 

hmm

kludne to moze tvrdit... vy ste tiez neuviedli zdroj tohto udaju, citujem z clanku: "Zrejme sú teda naše krajiny podobné a to aj v iných veciach týkajúcich sa dopravy: ženy prekonávajú denne dvojnásobne väčšie vzdiallenosti ako muži, pričom častejšie využívajú hromadné dopravné prostriedky."

vy tvrdite ze zeny prejdu viac bez toho aby ste uviedli zdroj.
 

 

Pani Pietruchova, nenasiel som cisla pre Rakusko, ale v Nemecku je pocet aut vlastnenych muzmi 2x vyssi ako pocet aut vlastnenych zenami. Uz len toto cislo celu vasu manipulativnu statistiku ukazuje v inom svetle.
.
Na manipulacie si u vas pomaly zvykam.
 

 

keby si trochu rozmyslal, tak by si vedel, ze ak je v rodine jedno auto, tak je skoro vzdy pisane na muza. a jazdievaju na nom aj zeny. u teba to nie je manipulacia, to je hlupost
 

 

1) mas mylne predstavy o vlastneni aut nemeckymi rodinami
.
2) ak aj je jedno auto v rodine a je pisane na muza, tak vacsinou aj ten muz viac jazdi
.
3) Tych par dalsich informacii som napisal nie preto, aby som dokazal, ze muzi su lepsi soferi, ale to, ze pani Pietruchova uvedie jedno cislo a zamlci dalsich 5 dolezitych. Ona na rozdiel odo mna o svojej ideologii a prekrutenych pravdach presviedca citatelov a chce aj nase deti.
 

 

Este specialne pre vas:
V Nemecku vlastnia muzi 66% aut a sposobuju 65% dopravnych nehod. Zeny vlastnia 33% aut a sposobuju 35% dopravnych nehod.
.
Ste schopna niekedy pripustit, ze sa mylite, alebo ste svojou ideologiou tak zaslepena, ze niecoho takeho sa nedockame?
 
Hodnoť

opatrnost

Vsetka cest zodpovednym muzom na cestach, ale mam tiez skusenosti, ze su to viac muzi, kto neprisposobi rychlost a sposob jazdy stavu vozovky, pocasiu a premavke. Problem je, ze dotycny si mysli, ze to predsa zvladne a naco bude dodrziavat predpisy, ked on ma v tejto oblasti viac rozumu nez zakonodarca.
Dalsia vec je, ze pre urcity typ muzov je to strasna machrovina, ked moze ist rychlejsie nez je dovolene, zvlast ked ma v aute zeny - predvadza sa.
A najlepsi su taki experti, ktori si myslia, ze mozu jazdit ako sa im zachce bez ohrozenia - sak znamy na dopravnom to vybavi, aby sa mu nic nestalo. Len ci im to vybavi aj znamy tam hore...
 

 

Ale muzi jazdia u nas celkovo viac, preto je logicke, ze je medzi nimi aj viac debilov. Tato statistika je uplne naprd. To mozem ja tvrdit, ze najbezpecnejsi vodici su invalidi, lebo boli ucastnikmi najmenej dopravnych nehod.
 

 

ked idem v kolone a predo mnou je pomale auto s velkou medzerou vpredu, tak na 90 percent je to zena. obycajne to az tak strasne nevadi ale v bratislave to strasne spomaluje a znizuje prejazdnost krizovatiek. a tiez to vyprovokuje niekedy az riskantne predbiehanie. dalsi problem je dost caste nepouzivanie smeroviek. ale zase vacsina kočiek z mojho okolia su velmi dobre soferky. takze si nevyberiete.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

ja zas manželovi. a dnes ráno - keď som šla sama - zas jednému pánovi v octavii predo mnou :)
 

 

ano. su aj taki chlapi-soferi. ja im hovorim blondinky. kocky prosim neurazat sa.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... > >>

Najčítanejšie


  1. Michal Porubän: Senzácia : O poslanca Ľuboša Blahu prejavil záujem Oxford,Harvard a aj Princeton ! 28 713
  2. Michal Šimečka: Dedičstvo Fica a Pellegriniho - sme poslední v EÚ 1 546
  3. Martin Ondráš: Prvý minister novej vlády o ktorého sa zaujíma generálna prokuratúra 1 071
  4. Michal Porubän: Komu skutočne pomohol general Lučanský? 612
  5. Martin Greguš: RTVS – Pumpa: Koliková, Lučanský...patrí smrť a samovražda do humoristickej relácie? 605
  6. Peter Slamenik: Cibuľkovej manžel je ako Columbova žena 600
  7. Filip Pastorek: Mestský úrad Luhačovice definitívne prehral súdny spor so Slovákom 556
  8. Július Kovács: Dúhový Peter pokračovateľ Mečiara a Fica želaný oligarchami. 441
  9. Stanislav Martinčko: Pellegriniho HLAS volá! Ľudia pustite nás ku korytám, uvidíte, ako vám bude! 325
  10. Jozef Sitko: AD: „Prvý gombík“ (SME 20.1.) 312

Rebríčky článkov


  1. Gabo Németh: Gabriel Németh recenzia Ján Maršálek Spoločnosť bez svetla , O súmraku našej kultúry....
  2. Jozef Kovalík: Ako som vycestoval v čase lockdownu na narodeninovú párty
  3. Miriam Studeničová: Zmätenosť pojmov
  4. Stanislav Martinčko: Pellegriniho HLAS volá! Ľudia pustite nás ku korytám, uvidíte, ako vám bude!
  5. Rastislav Vasilišin: Skúste tieto životné triky a budete mať úspešný rok
  6. Július Kovács: Dúhový Peter pokračovateľ Mečiara a Fica želaný oligarchami.
  7. Peter Biščo: Hlasu už prúdom tečú slinky.
  8. Štefan Vidlár: Aj január mesiac knihy, či?
  9. Peter Biščo: Slovenská fauna má unikátny druh hyeny, „ hyenu lícojamkatú “.
  10. Miroslava Arpášová: Čo je zlé na ikebanách? /Z cyklu Filozofia z akropoly Zlatý Bažant/


Už ste čítali?