reklama

Ako ma verbálne obťažoval zakomplexovaný chudák - rozuzlenie

Včera som zverejnila mailové správy od jedného čitateľa, ktoré som považovala za verbálne obťažovanie. Na článok som ho upozornila, na čo sa ozval a ospravedlnil s tým, že nič z toho, čo napísal, nebola pravda. Teda neexistuje manželka, ktorú by kvôli mojim článkom mlátil. Vysvetlil mi aj okolnosti, ale považujem to za našu súkromnú komunikáciu a nebudem to zverejňovať. Chcem mu veriť, že je všetko tak, ako tvrdí a držím mu palce, aby sa veci zmenili k lepšiemu. Chcem sa poďakovať všetkým za podporu a ponúknutú pomoc. Pôvodný článok sťahujem, pretože splnil svoj účel. Dúfam, že aspoň niektorí sa na základe môjho článku zamysleli nad formou komunikácie na internete pod rúškom anonymity (ale veľké ilúzie si nerobím).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (78)

Olga Pietruchová

Olga Pietruchová

Bloger 
  • Počet článkov:  182
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu